Click tau..sini.....

Thursday, July 29, 2010

dAsar pErempUan!!!!

AKu mmg bengang giler ngan ko...ko ingat ko bagus sgt kew...pie JAHANAM la wei...dasar perempuan betol la ko neh..aku pon pompuan gak...tp x kan la nak tindas kawan2 pompuan yg laen kot....ko jgn BERLAGAK sgt....klu da pikir bagus sgt...bukan level ko nak dok kat sini...kat sini semua yg biasa2 jew...nak up2 kan diri konon...ko tetap owg kampung kena ingat tuh...

Ko tuh da la kena kejutan...dolu x pernah dapat..bila da dapat skrg jadi sakai la kan....ko kena ingat...even ko ada family sendiri pon...kwn2..family...sekeliling pon ko kena tau....aku rasa ramai x suker ko...ko jgn belagak yg owg suker ko k....x pernah berubah perangai tuh...cam CILAKA..ko tau???

Aku sedikit pon x pernah dengki apa yg ko ada....rezeki tuhan nak bagi bila2 masa jew...then ko kena tau gak...tuhan gak bila2 masa jew dia tarik balik...syukur la aper yg ada skrg...dlm terlalu bermegah...jgn ingat ko bagus sgt...

Setakat belagak pakai duit owg laen wat aper kan...cuba bertapak atas kaki sendiri...baru la owg respect...!!

( AKU YG SAKIT ATI )

No comments:

Post a Comment