Click tau..sini.....

Wednesday, August 25, 2010

KempuNan AKu

Menyesal la plak, pg tadi jual mahal x mau makan..skrg da terliur da....ishhh..

Smlm lauk bukan maen byk la...tp agaknyer baba teringin nak makan nasi goreng kot...tp dia yg masak ok...lu mama..no wayyy...kari ayam smlm ada lg kan..mkn jer aper yg ada..x kose nak masak tgh2 mlm tuh..

Baba mmg da tau mama x bgun sahur..tp naper eh smlm beria2 kejutkan mama suwuh bgun..kita neh pon bgun la..hik..hik..uper2nyer baru kol 2...( agaknyer dia mals nak bgun kol 4 la tuh )...tup2 i nampak nasi goreng...mcm x meriah langung...( x da selera)..

I pon pie la mabik roti ngan tuna...mkn tuh jer..tuh2 teriur la tgk baba makan nasi goreng tuh ( x da byk sgt..balance nasi berbuka tuh jer la )...last2 mkn la...ALAMAKKKK...SEDAPPP..oooooo...saya mau lg..saya mau lgi...saya nak ambehkan satu pinggan itu ..menjerit2 dlm ati...
tp ego punyer psal...x mau jatoh la kan...wat2 la x mau nasi tuh...dlm xmua tuh kuis2 la nasi dlm pingan tuh...share jerk...baba plak..belagak dia la..bila owg da ckp sedap....langsung tedekut x mau kasi..bley eh cam tuh???....kembang semangkuk laaaa...menciiii

tp saya TERINGINNNNNN..mau NASI GORENGGG baba mlm tadi.....tulunnnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment