Click tau..sini.....

Thursday, September 15, 2011

CAM GAMPANG!!!




ko neh...bosh makan gaji buta tau x....
kehulu ke hilir...bukan nak tolong
aku xmau berkerja ngan ko tau x....
aku pegang project laen..tp ko menyibok suwuh aku wat project ko....
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
aku berbulu ngan ko tau x....
klu aku x perform sbb aku keje ngan ko pon aku x kisahh....
sbb keja ngan ko cam GAMPANG tau x...



yang aku pelik tuh...ko cakap cam esok nak kiamat..bajetttt tiptop...
aku tau ko bos....tp...
ya allah aku nak ckp aperrr pon aku pon da x tau la....

sib baik la ko x sama kaum ngan aku....
mmg dasar mkn ba alip ba ya....
adoiii aiiiii....
kenapa aku kena wat keje ko...
cr la project admin yg laen....
yg ko ckp besar2 sgt tuh..
klu ko offer aku pon....
x mungkin laaa aku nak follow ko...

yg aku tau..keje ko kat sini...duduk ceramah budak2 yg tgh wat keje...
ko ingat diowg nak dgr ko bebel ker??..
keje nak cepat...tp ko ganggu diowg ngan ceramah ko...
x layannn arggggg

ko keje kat sini pon atas angin jerrr..adoiii aiii..
nama jer boss...
klu gaji ko 10x ganda dr aku pon..aku x pernah dengki...
tp as a boss tolong la...pikir skett....
tp cam GAMPANG!!!!!!!

13 comments:

  1. marah tul mama
    bos cam ni paling x suka

    rini mama betul2 HOTTTTTTTTTTT :)

    ReplyDelete
  2. tp hitz hitz jerr....tup2 bley dia wat HOT.....ekelelle....sabouuu jerk la....

    cammmmmm hereeemmmmm...sib baik dia da kuar.....

    jom kita berjimba..uhhuuhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. aih,marah benor ye mama ni.

    chill2 dulu, lepak2 dulu.

    ReplyDelete
  4. Nampak macam dah lama pendam je perasaan sakit hati, geram ni. Suka setan² tengok kita tak dapat kawal marah..

    Apa pun adalah lebih baik kalau kita dapat kawal perasaan marah tu. Tu jalan terbaik pun.


    ;)

    ReplyDelete
  5. marohhhhhh nehh..tp muka stilll ala2 ayu gituuu....nanti cepat tua....:P chilll da nehhh

    ReplyDelete
  6. gagaggag sorry bosss Miss Mala.....tp ms x cam gampang kan..huuhuhuh....

    ReplyDelete
  7. sabar eh mama...pi main buga api tu...biar sejuk ati tu...hehe

    ReplyDelete
  8. waaa...sabar2...t ilang kecomelan ;)

    ReplyDelete
  9. uihhhh...takot tgk tajuknya ha!
    sape la gamaknya tu ek..ada 3 org dlm pala akak..
    tp xkn yg pompuan kot kn?
    samada yg tua x sedor diri tu ataupn yg mude skit yg blagak bagus..
    fyi, dua2 tu akak mmg anti!

    ReplyDelete