Click tau..sini.....

Friday, January 20, 2012

staff baru ker??

ha neh dia nak citer neh....Mr Dani bley plak maen kusi time kami mkn kat kedai ari tuh....da cam pekerja baru jer..tukang susun kerusi...

lg senang la mama nak makan kan..tq dani..tp dlm mas ayg sama tuh..dia ada gak datang mai makan...

haaa tuh dia....tinggi sampai KLCC tau...


neh dok ambik2 kusi yg ada kat situ...slumber jer..owg laen nak mkn pon bagi peluang dia wat gitu


klu tgk gambor neh sure u olss kata sama cam gambor 1st kan...skrg neh tgh bawa turun kusi nak susun balik back to normal...huuhuh...dia susun tingi2 & susun kat bawah balik...gud boy dani....

peace yoooh

2 comments:

  1. adoii teringat ms abg danish ms time2 cam dani ni...ritu g mkn..dia boleh lak susun2 kusi2 tu..a'ah org lain pun ikut jek apa yg dia buat xde nak buat muka marah2..hahahaha comel kan...

    ReplyDelete
  2. hiihi sameee arggg....hiihih cute kan...

    ReplyDelete