Click tau..sini.....

Tuesday, February 8, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU...

haa...raya cina ari tuh..cuti lama la.....start dr jumaat u all...28hb lg....cam aku plak yg nak raya kan...bukan aper...my brother in law kawin lerr...

buat PAKTAM & HAWA...selamat pengantin baru...semoga kekal hingga ke akhir hayat....amin..amin

blk kg ari tuh excited la aku kan...hahhaha...tp tergugat la seposen...huargggg....aku pengantin lama la gamaknyer..bilik pon sudah bertukar hak milik...huargggggg.....tidakkkkkkkkkkkkk

aper2 pon bertambah lg ahli keluarga kami...amin..amin...

nak citer lebeh2 pon...terlalu panjang..aku short kan lg la gamknyer....

alamaknyer...excited la aku nak wat entry neh..tup2 gambor x masukkan lg...sorry eh reader2 sekalian...kamera x bawa....tuhuuuu


next entry aku sambong..yuhu...:P

No comments:

Post a Comment